Znajdź najbliższego dealera Vredestein
Użyj mojej aktualnej lokalizacji
Wyszukaj dealera według lokalizacji lub kodu pocztowego
Zamknąć
Gwarancja satysfakcji Vredestein 2025 („Program promocyjny”) jest oferowana przez Apollo Tyres (Europe) B.V. z siedzibą pod adresem Herikerbergweg 5, 1101 CB Amsterdam (zwaną dalej „Spółką”).
Konsument ma maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i montażu na zgłoszenie żądania wymiany, pod warunkiem że opony nie przejechały więcej niż 1500 kilometrów.
Aby zgłosić żądanie wymiany opon, konsument musi spełnić następujące wymagania:
a) Konsument musi udać się do autoryzowanego salonu dealerskiego, w którym pierwotnie dokonano zakupu i montażu, w ustalonym terminie i w ramach limitu przebiegu, przedstawiając oryginalną fakturę i opony.
b) Weryfikacja przez dealera
Dealer wyraźnie i prawidłowo zweryfikuje następujące wymagania:
c) Dokumentacja wymagana w procesie zwrotu kosztów
Dealer przesyła do zespołu obsługi klienta następujące dokumenty:
d) Kredyt konsumencki
e) Terminy i etapy zwrotu kosztów dla dealera
Dealer przesyła wszystkie wymagane dokumenty do działu obsługi klienta w ciągu 14-dniowego okresu gwarancyjnego, wysyłając je na adres e-mail odpowiadający danemu krajowi (patrz lista adresów e-mail poniżej).
Austria: customer.at@apollotyres.com
Belgia: customer.be@apollotyres.com
Szwajcaria: Customer.CH@apollotyres.com
Niemcy: customer.de@apollotyres.com
Hiszpania: customer.es@apollotyres.com
Francja: customer.fr@apollotyres.com
Węgry: customer.hu@apollotyres.com
Włochy: customer.it@apollotyres.com
Holandia: Customer.NL@apollotyres.com
Polska: customer.pl@apollotyres.com
Wielka Brytania: customer.uk@apollotyres.com
Dealer otrzyma odpowiedź z wynikiem wniosku:
Z programu promocyjnego wyłączone są:
W okresie promocyjnym dozwolony jest tylko jeden zwrot (4 opony), dotyczy również jednego zakupu, jednej faktury, jednego pojazdu.
Dane przekazane przez Konsumenta i Dealera będą przetwarzane wyłącznie w celu zarządzania niniejszym programem promocyjnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.
W przypadku pytań, zapytań lub reklamacji dotyczących programu promocyjnego Vredestein Gwarancja Satysfakcji należy skontaktować się z Dealerem, u którego dokonano zakupu, lub z działem obsługi klienta Vredestein za pośrednictwem wyżej wymienionych kanałów.
Niniejsze warunki podlegają przepisom prawa Niderlandów. Wszelkie spory wynikające z niniejszych warunków lub z nimi związane będą rozstrzygane wyłącznie przez właściwe sądy w jurysdykcji, w której znajduje się siedziba Firmy.