NOWA KAMPANIA OPON ROLNICZYCH VREDESTEIN

NOWA KAMPANIA OPON ROLNICZYCH VREDESTEIN

Vredestein rozpoczyna nowĄ kampaniĘ #LIVETHELAND.

Po niezwykle udanej kampanii #ROCKTHEROAD dotyczącej opon samochodowych firma Apollo Vredestein obecnie zwraca się do sektora rolniczego w celu wzmocnienie znajomości swojej marki. Sprzedaż produktów firmy Vredestein w tym segmencie znacznie wzrosła w ostatnich latach, co przełożyło się na zwiększone możliwości produkcyjne w dziedzinie opon rolniczych. Nowa kampania #LIVETHELAND koncentruje się na wydajności i swobodzie zarówno człowieka, jak i maszyny.

 

Poczuj wolność. Poznaj prawdziwe osiągi

Hasło kampanii #LIVETHELAND nawiązuje do więzi rolników z ich środowiskiem. Długi okres eksploatacji opon Vredestein pomaga im w osiągnięciu optymalnych osiągów, co z kolei prowadzi do wyższej wydajności i obniżenia kosztów. 

Nowa kampania firmy Vredestein ma właśnie zwrócić na to uwagę. Poczucie wolności i wysokiej wydajności wyrażają się w haśle „Poczuj wolność. Poznaj prawdziwe osiągi”, w którym poczucie wolności nawiązuje do rolników jako osób podejmujących własne decyzje jako niezależni przedsiębiorcy — na przykład podczas wyboru metody uprawy i używanych maszyn rolniczych — oraz korzystających z zalet życia na wsi i kontaktu z naturą. Co więcej kampania wyjaśnia, jak profesjonaliści w dziedzinie rolniczej mogą korzystać z większej wolności zapewnianej przez opony Vredestein o najwyższej jakości. Opony te pozwalają oszczędzić czas i pieniądze, którymi rolnicy mogą dysponować według własnego uznania, zarówno w sferze życia prywatnego, jak i zawodowego. 

Obecnie kampania zyskuje zasięg międzynarodowy.